Выкладываем, желательно с текством если не русский журнал.

http://s59.radikal.ru/i164/0905/74/152a757570a6.jpg
Jo in examenstress!
Zanger Jo heeft geen tijd meer voor zijn band! Is er überhaupt nog een toekomst voor Killerpilze?

‘Man, dat is echt moeilijk!’ Jo(19) zit zuchtend boven zijn schoolboeken. ‘Hoe moet ik alles onthouden?!’ De Killerpilze-Frontman zit volledig in leerstress - Eind april beginnen zijn examens. Heeft hij er angst voor om het niet te halen? Tenminste voor een deel: ‘Voor Engels en muziek hoef ik gelukkig niet zo veel te leren, naar aardrijkskunde kijk ik echt uit. Alleen voor biologie heb ik het moeilijk.’ En hoe gaat het na het eindexamen voor hem verder? ‘Dan ga ik eerst op vakantie, ga met een paar vrienden naar Spanje.’ En daarna? Zien we vanaf de herfst de student Johannes Halbig? En wat gebeurt er dan met Killerpilze? ‘Geen angst! Een studie komt voor mij niet in aanmerking. Ik ga in dienstplicht, wil graag met gehandicapte mensen werken. Maar Killerpilze blijft het belangrijkste voor mij’, laat hij duidelijk weten. Voor zijn beide bandcollega’s komt de gedwongen Killerpilze pauze op een goed moment: ‘Fabi heeft aan zijn eerste film ‘Vorstadtkrokodile’ de handen vol. Hij moet veel interviews geven en op premières verschijnen. Het komt dus goed uit dat we niet als de Pilze onderweg zijn.’ Alleen gitarist Mäx(20) werkt hard verder aan de muziek: ‘Hij schrijft nieuwe nummers voor ons derde album. In de herfst willen we de studio ingaan…’

Bijschriften foto’s
Killerpilze: Dwangpauze: Mäx, Jo en Fabi (vlnr.) zijn momenteel niet als Killerpilze onderweg
Jo: Jo leert biologische en chemische formules voor zijn aankomende examens
Mäx: Mäx werkt in zijn kamer in Emersacker bij Augsburg aan nieuwe nummers voor de band
Fabi: Fabi(16) maakt een fanfoto bij de première van ‘Vorstadtkrokodile’ in Keulen
-----------------------
Перевод:

У Йо экзамен-стресс!
У певца Йо нет временя для своей группы! Есть ли будущее для Killerpilze?
"Это очень тяжело!" Йо (19) сидит за учебниками. Это всё, что я помню! "В Killerpilze-лидер полностью в стрессе - Заключительные экзамены, начиная с апреля. Есть ли у него опасения, что не сдаст экзамены? По крайней мере, от части: "За Английский и музыку, которую я к счастью знаю, но насчёт географии я реально вижу их (опасения). По биологии, с трудом ". А что будет делать после экзаменов? "Потом я иду в отпуск, GA с несколькими друзьями в Испанию." А потом? Мы увидим, осенью студента Johannes Halbig? А что будет с Killerpilze? "Не бойтесь! Учёба для меня не важнее. Я пойду в службу, хотел бы работать с инвалидами. Killerpilze остаётся для меня наиболее важным. Что касается двух его коллег из Killerpilze, перерыв в хорошие времена, "Фаби полностью погрузился в свой первый фильм "Vorstadtkrokodile". Он даёт много интервью, и появляются новые премьеры. Это настолько хорошо, что пока мы сделали небольшой перерыв для грибов ". Гитарист Макс (20), работает над музыкой: "Он пишет новые песни для нашего третьего альбома. Осенью мы засядем в студии ... "

Подписи под фото:
Killerpilze: Обязательно Перерыв: Макс и Йо, Фаби в настоящее время не Killerpilze.
Йо: Йо учит биологические и химические формулы для предстоящих экзаменов
Макс: Макс в своей комнате в Аугсбурге пишет новые песни для группы.
Фаби: Фаби (16) делает fanfoto на премьере "Vorstadtkrokodile" в Кельне

Источник